Veelgestelde vragen

 

Bezorgkosten en levering

  

Bezorgkosten en levering

Wanneer uw bestelling voltooid is sturen we het schilderij naar u op. Onze schilderijen worden bezorgd met GLS binnen 2-5 werkdagen. Alle schilderijen worden als verzekerd pakket verstuurd en hebben een track & trace nummer, zodat u uw pakket kan volgen.

 

Wat zijn de bezorgkosten?”

Al onze schilderijen worden gratis bezorgd.

 

Moet ik thuis zijn om het schilderij in ontvangst te nemen?

Alle schilderijen worden zonder uitdeling verstuurd. Dit betekent dat alle schilderijen direct naar uw dichtstbijzijnde GLS pakketshop verstuurd worden, waar ze opgehaald kunnen worden wanneer het u uitkomt. U ontvangt een mededeling met informatie over waar u uw pakket op kunt halen, direct via GLS, per E-mail of SMS (indien u uw mobiele telefoonnummer heeft opgegeven bij het bestellen)

 

Schilderijen

 

Hoe koop ik een schilderij via Mynewart.nl?

Veilig betalen

Bij Mynewart.nl accepteren we de volgende betaalmethodes: PayPay, VISA, MasterCard en iDEAL.

Alle prijzen op Mynewart.nl worden vermeld in euro’s en zijn inclusief btw.

Alle prijzen en beschrijvingen op deze site zijn onder voorbehoud van fouten, dat geldt ook voor de uitverkochte producten.

 

Kan ik een schilderij retourneren?

Uiteraard. Indien u het schilderij om de een of andere reden wilt retourneren neemt u gewoon contact met ons op via info@mynewart.nl. Bij Mynewart.nl hebben wij een retourrecht van maar liefst 30 dagen, in tegenstelling tot de gebruikelijke 14 dagen. Wij weten dat het moeilijk is om een schilderij op een computerscherm te beoordelen en bovendien moet een schilderij eerst aan de muur gehangen worden voordat u kunt beoordelen of u de juiste keuze heeft gemaakt. Juist daarom bieden wij 30 dagen volledig retourrecht aan.

Een retourlabel voor een normaal schilderij (afmetingen 140×40, 120×80, 130×70, 160×60 etc.) kost bij GLS meestal rond de 6-8 EUR.

 

Wat moet ik doen wanneer het schilderij bij ontvangst beschadigd blijkt te zijn?

Het komt zeer zelden voor dat een schilderij tijdens transport beschadigd wordt. Indien u een schilderij koopt en ontdekt dat het beschadigd is, neem dan contact met ons op via E-mail of telefoon. Indien u het schilderij ondanks de schade toch wilt houden dan bespreken we een eerlijke prijs die de schade in acht neemt. Indien u het beschadigde schilderij niet wilt hebben dan kunt u het retourneren – kosteloos uiteraard.

 

Over de schilderijen

 

Zijn de schilderijen met de hand geschilderd? Of zijn het prints?

Alle schilderijen op Mynewart.nl zijn echte olieverfschilderijen, die met de hand geschilderd zijn door onze kunstenaars. Wij verkopen geen prints, machinaal drukwerk of vergelijkbare technieken.

 

Met wat voor een soort verf zijn de schilderijen geschilderd?

Al onze schilderijen worden gemaakt met olieverf. Olieverf is de klassieke verfvorm, die al vele eeuwen gebruikt wordt door de grootste kunstenaars. Olieverf geeft sterkere en diepere kleuren.

 

Hebben de schilderijen een lijst?

De schilderijen worden opgespannen geleverd op een 3-4 cm dik blindraam. Aan het blindraam zijn ophangmodules bevestigd, zodat het schilderij gemakkelijk aan de muur gehangen kan worden.

 

Wie heeft de schilderijen geschilderd?

Alle schilderijen op Mynewart.nl zijn geschilderd door buitenlandse kunstenaars, waar wij direct mee samenwerken. Al onze kunstenaars hebben vele jaren ervaring en het merendeel heeft eigen galeries waar ze met eigen projecten werken.

 

Hoe vaak komen er nieuwe schilderijen op de website?

Ons doel is om elke drie maanden nieuw werk op de website te publiceren.

 

Schilderijen op bestelling

 

Is het mogelijk om een schilderij met een andere maat dan de maten die op de website staan te bestellen?

Hoeveel kost een ander motief of formaat?

De prijs voor een schilderij met een eigen motief of een afwijkend formaat hangt af van twee dingen: Deels het formaat van het schilderij en deels hoe gedetailleerd het motief is. U kunt echter vergelijken met onze bestaande schilderijen om een idee te krijgen van de prijs.